کاویا پلائی
مصنوعی ذہانت ( اے آئی ) اور چیٹ جی پی ٹی کی آئے
دن نئی نئی ٹیکنالوجیز منظرعام
پر آ رہی ہیں ، لیکن اس وقت بھی ان سے سیکھنے اور تلاش
کرنے کے بہت سے مواقع ہیں ۔ کمپنیاں پہلے
ہی اپنے مختلف شعبوں اور افعال میں ان آلات (ٹولز) کے ذمے دارانہ استعمال کے ذریعے نمایاں فوائدپر توجہ مرکوز کررہی ہیں۔حقیقت یہ
ہے کہ فی الوقت چیٹ جی
پی ٹی نے کارپوریٹ برادری کو اپنی لپیٹ میں لے رکھا ہے۔ مصنوعی ذہانت کے تقویت یافتہ زبان کے اس پیراڈائم (ماڈل) سے متعدد مربوط ٹیکنالوجیز
ظہورپذیر ہوئی ہیں اور ان سے سبھی کاروباری اداروں کے لیے پیداواری صلاحیت بڑھانے اور کارکردگی بہتر بنانے کے مواقع پیدا ہوئے
ہیں۔
چھوٹے سے درمیانے درجے تک کے کاروباری اداروں کے منیجروں اور ایگزیکٹوز کے لیے چیٹ جی پی ٹی استعمال کرنے کے کئی طریقے
ہیں۔ یہاں چار ایسے طریقے بتائے
جارہے ہیں جن سے اس ٹیکنالوجی سے بھرپور
فائدہ اٹھا یا جاسکتا ہے:
1۔ مصنوعی
ذہانت معاون (اے آئی اسسٹنٹ)
آپ چیٹ جی پی ٹی کو اپنی ویب سائٹ پر
ورچوئل اسسٹنٹ کے طور پر استعمال کرسکتے ہیں تاکہ عام صارفین کی پوچھ تاچھ
کا فوری طور پر جواب دیا جاسکے اور اس کا بندوبست کیا جاسکے۔ اس سے صارفین کو اطمینان دلا یا جاسکتا ہے اور آپ کے معاون عملہ کے کام کا بوجھ بھی کم کیا جاسکتا ہے۔ آپ چیٹ جی پی ٹی کو صارف خدمات کے لیے اپنی ویب سائٹ یا پیغام
رسانی کی ایپس میں شامل کرسکتے ہیں۔ اس کے بعد ، آپ کے عملہ کے ارکان عام
سوالات یا مسائل کے حل کی تلاش میں گاہک بن کر ورچوئل اسسٹنٹ کے ساتھ بات چیت کرسکتے ہیں
اور ان کی کارکردگی بہتر بنا سکتے ہیں۔
آپ زبان کے ماڈل کی تربیت کے اس عمل سے گزر
کر بتدریج درست جوابات کی ضمانت بھی دے سکتے ہیں۔ آپ مطمئن ہونے کے بعد گاہکوں کے
ایک چھوٹے سے نمونے پر ماڈل کی جانچ کرسکتے ہیں اور یہ دیکھ سکتے ہیں کہ آیا اس میں آپ کے کاروبار کی درست عکاسی کرنے کے لیے
کافی درست ڈیٹا شامل ہے۔ تبادلہ خیال پر نظر رکھنے اور ضرورت پڑنے پر ایجنٹوں کو براہِ راست بیک اپ منصوبے دینا صارفین کے لیے عیب سے پاک تجربے
کی ضمانت دے گا۔
2۔ تحقیق اور ڈیٹا جمع کرنا
آپ چیٹ جی پی ٹی کی مدد سے مسابقتی مارکیٹ
کی معلومات حاصل کرسکتے ہیں۔ یہ متعلقہ ڈیٹا
انٹرنیٹ سے تلاش کرنے میں مدد دے سکتی
ہے اور آپ کی مارکیٹنگ کی سرگرمیوں
کی معاونت کے لیے نتائج مرتب کرسکتی
ہے۔ آپ کی کمپنی چیٹ جی پی ٹی ماڈل کو متعلقہ تحقیقی مضامین اور عام پوچھ تاچھ
سے متعلق معلومات فراہم کر سکتی ہے اور
اسے اپنے مارکیٹ تجزیہ کے عمل میں شامل کر سکتی ہے۔ چیٹ جی پی ٹی آپ کو متعدد
ذرائع سے ڈیٹا جمع کرنے ، رجحانات کا تجزیہ کرنے ، اور صنعت کے مخصوص اعداد و شمار
اور صارفین کی بصیرت پر ماڈل کی تربیت کے ذریعے مسابقتی
فریقوں کی شناخت کرنے میں مدد کرسکتی ہے۔ یہ نئے مواقع
اور ممکنہ خطرات کی نشان دہی کرنے میں آپ کی مدد کرنے کے لیے صنعت کی تحقیق، صارف کی تعریف، اور انٹرنیٹ پر گفتگو کو کم کرسکتی ہے۔
3۔ رہ نما اصول وضع کریں
چیٹ جی پی ٹی کے ساتھ ویب سائٹ کے زائرین
کو مشغول کریں ، رہ نما اصول وضع کریں ،
اور ممکنہ اعداد و شمار ، جیسے ڈیموگرافکس مرتب کریں۔ دلچسپ تبادلہ خیال کے ذریعے،
آپ کی فرم نئے گاہکوں کی شناخت کر سکتی ہے اور انھیں فروخت کے متعلقہ چینلوں کی طرف رہ نمائی کر سکتی ہے۔ آپ چیٹ جی پی ٹی کو اپنے
لینڈنگ صفحات یا ویب سائٹ میں شامل کرسکتے ہیں تاکہ اسے لیڈ جنریشن کے لیے استعمال
کیا جاسکے۔ سافٹ ویئر میں شامل ورچوئل اسسٹنٹ ممکنہ گاہکوں کو تلاش کرے گا، رہ نما
اصول بنائے گا، اور متعلقہ اعداد و شمار
مرتب کرے گا۔ آپ اپنے عمل کے لیے مخصوص اشارے استعمال کرکے اور اپنے مثالی کسٹمر
پروفائلز کے بارے میں معلومات کے ساتھ ماڈل کو تربیت دے کر فروخت کے نمایاں امکانات پیدا کر سکتے ہیں۔
4۔ مواد کی تخلیق
ای میل نیوز لیٹر ، بلاگ پوسٹیں ، سوشل
میڈیا اپ ڈیٹس ، مضامین کا خاکا ، سرخیاں ، اور مصنوعات کی تفصیل جیسے مواد کی تیاری کے لیے ، چیٹ جی پی ٹی ایک مفید آلہ ہوسکتی ہے۔ یہ آپ کو مواد کو زیادہ تیزی اور
مؤثر طریقے سے تیار کرنے میں مدد کرسکتی ہے ، جس سے آپ کو دوسرے منصوبوں کے لیے
زیادہ وقت مل سکتا ہے۔ ایک پلیٹ فارم یا اے پی آئی کے لیے رجسٹر کریں ۔ یہ آپ کو آلے کے مواد کی پیداواری خصوصیات سے فائدہ
اٹھانے کے لیے چیٹ جی پی ٹی تک رسائی فراہم کرتا ہے۔ اگر آپ ان مضامین اور مواد کے
اہداف کی وضاحت کرتے ہیں جن کے بارے میں آپ مدد چاہتے ہیں تو یہ مواد تخلیق کرے گی ،
متعلقہ سوالات اور اشارے شامل کریں گے تو
ان کے مطابق مواد آپ کے سامنے لائے گی ۔ اس کے بعد ، اشاعت سے پہلے ، آپ مواد کی
نوک پلک سنوار سکتے ہیں اوراس میں انسانی مہارت اور اپنے برانڈ کی آواز کو شامل
کرسکتے ہیں۔
کوئی تبصرے نہیں:
ایک تبصرہ شائع کریں